• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Для Вас батьки

/Files/images/images (2).png

Дитячий садок працює 5 днів на тиждень з 8.00 до 18:30. Прийом дітей здійснюється з 8.00 до 8.45 год. Пам’ятайте: своєчасний прихід дитини - необхідна умова правильної реалізації освітнього процесу.

Про неможливість приходу дитини в дитячий сад по хворобі або іншій причині необхідно обов’язково повідомити в ЗДО.

Для створення комфортних умов перебування дитини в ЗДО необхідно:

· не менше двох комплектів змінної білизни, одяг для перебуання в групі і для прогулянки.

· два пакети для зберігання чистої і використаної білизни;

· промаркувати білизну, одяг, взуття та інші речі.

Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей

Одяг дитини повинен бути чистим, охайним, відповідати порі року, температурі повітря, відповідати розміру дитини. Небажане носіння комбінезонів. Повинна бути чиста нижня білизна.

Зав’язки і застібки мають бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити.

Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматися і надіватися.

Носова хустка потрібна дитині як в приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для її зберігання.

Лице повинно бути умите, ніс, руки - чисті, нігті - підстрижені, зуби - почищені, зачіска - охайна.

Щоб уникнути випадків травматизму та з метою збереження здоров’я дітей, необхідно перевіряти вміст кишень дитини на наявність небезпечних предметів. Категорично забороняється приносити в садок гострі, ріжучі, склянні предмети, дрібні предмети (намистинки, ґудзики і тому подібне, пігулки), а також їжу та напої.

/Files/images/Батькам-2.jpg

/Files/images/Izobrazhenie-1 (1).jpg

/Files/images/poradi_bat1.jpg

Готовність дитини до школи

Дитина 6-7 років повинна:

1)знати, в якому місті/країні він живе , і вміти назвати інші знайомі йому країни світу;

2)знати назви найпоширеніших рослин, тварин, комах, вміти розрізняти звірів, птахів і риб, відрізняти диких тварин від домашніх, дерева від чагарників, фрукти - від ягід і овочів;

3)орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, годин в дні, знати дні тижня; ? мати уявлення про природні та погодні явища;

4)знати основні кольори; знати поняття «право-ліво»; знати назви популярних видів спорту, найпоширеніших професій, основні правила дорожнього руху і дорожні знаки;

5) вміти назвати прізвища відомих письменників і поетів;

6)знати свята; вміти розповісти, чим він любить займатися;

7) найголовніше: відповісти на запитання «навіщо він йде до школи?

Інтелектуальний розвиток. У цій області дитина повинна вміти:

1) вирішувати прості логічні задачки, головоломки і ребуси, відгадувати загадки;

2) знаходити зайвий предмет у групі;

3) додавати до групи відсутні предмети;

4)розповідати, чим схожі або відрізняються ті чи інші предмети;

5)групувати предмети за ознакою і називати його ;

6)відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім); розкладати картинки у правильній послідовності.

Слух, зір, увага, пам'ять, мова .Тут дошкільнику потрібно вміти:

1)знаходити 10-15 відмінностей на двох схожих картинках;

2)точно копіювати простий візерунок;

3)описувати по пам'яті картинку;

4)запам'ятати пропозицію з 5-6 слів і повторити його;

5)писати графічні диктанти («одна клітина вгору, дві клітини вліво, дві клітини вниз, одна клітина вправо»);

6)прочитати напам'ять вірш, розповісти казку;

7)переказати почутий розповідь;

8)складати розповідь за картинкою.

Основи математики:

1)вміти рахувати від 1 до 10 і назад, відновлювати числовий ряд, в якому пропущені деякі числа;

2)виконувати лічильні операції в межах десяти;

3)знати поняття «більше-менше -порівну »;

4)знати прості геометричні фігури, вміти складати аплікації з геометричних фігур;

5) вміти порівнювати предмети за довжиною, ширині і висоті;

6) вирішувати прості арифметичні задачки;

7)вміти поділити предмет на дві/три/чотири рівні частини.

Читання:

1)відрізняти букви від звуків, голосні від приголосних;

2) знаходити потрібний звук на початку, середині і наприкінці слова;

3)підбирав слова на задану букву;

4)ділити слово на склади.

Розвиток дрібної моторики:

1)правильно тримати ручку та олівець в руці;

2)проводити безперервні прямі , хвилясті, ламані лінії;

3)обводити по контуру малюнок, не відриваючи олівця від паперу;

4)вміти малювати по клітинках і точок; вміти домалювати відсутню половину симетричного малюнка;

5)копіювати з зразка геометричні фігури;

6)вміти продовжити штрихування малюнка;

7)вміти акуратно зафарбовувати малюнок, не виходячи за контури.

Кiлькiсть переглядiв: 294